7 noyabr 2020-ci il tarixində T-NETWORK
platformasının təşkilatçılığı Təhsil Nazirliyi, nazirlik yanında İctimai
Şuranın dəstəyi ilə “Təhsildə vətənpərvərliyin yeri: reallıqlar və təkliflər”
adlı online seminar keçirilib.
Dövlət Bayrağı Gününə həsr olunan
seminarda “Vətənpərvərlik və onun meyarları nələrdir?”, “Necə öyrədirik?” “Necə
öyrətməliyik?” sualları ətrafında müzakirələr aparılıb. T-NETWORK-un
koordinatoru Cəfər Mənsimi və platformanın tədqiqat və inkişaf üzrə baş
mütəxəssisi Qoşqar Məhərrəmovun moderatorluğu ilə keçirilən müzakirələrdə
Azərbaycan və Türkiyədən olan qabaqcıl təhsil xadimləri iştirak edib.
Seminar Azərbaycan Respublikasının
Dövlət Himninin səsləndirilməsi ilə başlayıb.
Seminarda çıxış edən Təhsil nazirinin
müavini Firudin Qurbanov Dövlət Bayrağı günü münasibətilə iştirakçıları təbrik
edərək deyib ki, sürətlə dəyişən dünyanın yeni çağırışları və hadisələrin
zənginliyi ilə xarakterizə edilən bu dövr həyatın bütün sferaları üçün yeni
yanaşmalar diqtə edir.
Vətənpərvərliyin inkişafında söz və əməl
birliyi, fərdi nümunənin vacib şərt olduğunu qeyd edən nazir müavini həmçinin
bildirib ki, ölkəmizdə təhsilalanların vətənpərvərlik, milli-mənəvi, ümumbəşəri
dəyərlər ruhunda tərbiyə olunması həmişə məktəbin ən ümdə vəzifələrindən hesab
edilib. Məhz azərbaycançılıq milli ideologiyasından irəli gələn vətənpərvərlik
ideyaları hər bir təhsil müəssisəsinin uşaq və gənclərlə aparılan tərbiyə
işində başlıca yer tutur.
Nazir müavini əlavə edib ki, ölkəmizin
sosial-iqtisadi cəhətdən dinamik inkişafı, ölkə Prezidenti, Ali baş komandan
cənab İlham Əliyevin, Birinci vitse-prezident Mehriban xanım Əliyevanın
Vətənimizin tərəqqisi, beynəlxalq aləmdə ölkəmizin nüfuzunun durmadan
yüksəlməsi, 30 ilə yaxın müddətdə işğal altında qalan Qarabağın işğaldan azad
olunması istiqamətində möhtəşəm fəaliyyətləri hər bir vətəndaşımız, gənclərimiz
üçün böyük vətənpərvərlik nümunəsidir.
Çıxışında Azərbaycan-Türkiyə
qardaşlığına da toxunan nazir müavini sonda seminar çərçivəsində müzakirə
edilən mövzu, səsləndirilən fikir və irəli sürülən təkliflərin gələcəkdə bu
məsələlərlə bağlı keçiriləcək görüş, tədbirlər üçün faydalı olacağına inamını
ifadə edib.
Daha sonra çıxış edən Türkiyə Cümhuriyyəti
Milli Təhsil nazirinin məsləhətçisi Erhan Angın iki dövlət, tək millət
sevgisinin əbədi olduğunu qeyd edərək vətənpərvərlik anlayışının türk
dövlətləri üçün həmişə aktual olduğunu bildirib. Türkiyə təcrübəsindən
nümunələr gətirən nazir məsləhətçisi həyat bilgisi dərsində şagirdlərin
ölkəsinin müstəqilliyi və fərdi müstəqilliyi arasında əlaqənin tapılması, insan
haqları və demokratiya dərsində birlikdə yaşamaq üçün bir yurda niyə ehtiyac
olduğu, Türkiyənin inkişafı ilə öz vəzifə və öhdəlikləri arasında əlaqənin
qurulması, bu baxımdan məsuliyyətlərinin nə olduğu, milli birliyin cəmiyyətin
inkişafına nə kimi töhfəsinin olduğunu araşdırmaq kimi məqamlarının öndə
olduğunu deyib.
Seminarda çıxış edən Təhsil Nazirliyi
yanında İctimai Şuranın sədri Şahlar Əsgərov bildirib ki, vətənpərvərliyin
açarı təhsilin məzmunundadır və bu məzmunda vətənpərvərlik təbii olmalı,
vətənpərvərlik bütün tədris müddətində təbii olaraq gənclərə
aşılanmalıdır. Vətənsevərliyin meyarını da təqdim edən professor qeyd
edib ki, vətənseverliyi vətənə sevginin özünə sevgiyə olan nisbətini meyar
götürərək ölçə bilərik. Sürətdə vətənsevərlik, məxrəcdə özünə sevgi yer alır.
Özünə sevgi az olarsa, bu əmsal çox böyük, özünə sevgi çox böyük olarsa, bu
əmsal kiçik olar.
Seminar Təhsil nazirinin müşaviri Elnur
Nəsibov, şəhid general Polad Həşimovun anası Səmayə Həşimova, “Milliyet”
qəzetinin təhsil şöbəsinin redaktoru Abbas Güçlü, Fide Okullarının yaradıcısı
Ali Koç, qabaqcıl müəllim və yazıçı Ahmet Naç, Xocalı rayon Yaloba kənd orta
məktəbinin 9-cu sinif şagirdi Fərhad Quluzadənin çıxışları və təklifləri ilə
davam edib. Natiqlər yerli və xarici təcrübəyə istinad edərək bildiblər ki,
vətənpərvərlikdə valideyn və müəllim məsuliyyətinin çox böyük rolu var.
Həmçinin vətənsevərliyin inkişafı üçün dəyərlər təhsili proqramı, müxtəlif qısa
metrajlı film, animasiyalar hazırlamaq və zəngilləşdirmək, dərsdənkənar
ziyarətlər təşkil etmək, valideyn və məktəb əməkdaşlığını inkişaf etdirmək,
böyük şəxsiyyətləri təbliğ etmək və vətənpərvərliklə bağlı yeni-yeni hekayələr
və kitablar yazmaq əhəmiyyətlidir. Vətənpərvərliyin inkişafı üçün şagirdlərə
vətənə aid olduğunu hiss etdirməli, onlarda aid olmaq hissi, aid olduğu
cəmiyyətə töhfə vermək niyyəti formalaşdırmalı, ortaq bir xəyal və gələcək
idealı təqdim etməli, əzbərçilikdən çıxmalı, qəhrəman yetişdirmək üçün,
uşaqların həyatını məğlubiyyətlərlə keçməsinə izacə verməməli, onları zəfərə
kökləməliyik.
Seminarın moderatorları təqdimat edərək bildiriblər ki, təşkilatçılardan biri olan T-NETWORK təhsil işçilərinin təcrübə və kommunikasiya platformasının əsas məqsədi yerli və əcnəbi təhsil işçilərinin kommunikasiyasına şərait yaratmaq, çağdaş təhsil mövzularında müzakirələr və tədqiqatlar aparmaq, təhsilverənlərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək, bu yolla müəllimlərin peşəkarlıq səviyyəsini artırmaq, yeni əməkdaşlıqlara səbəb olmaq, bir sözlə, inkişaf sinerjisi yaratmaqdır.
Qeyd edək ki, Təhsil Nazirliyinin rəsmi "Facebook" səhifəsi üzərindən canlı yayımlanan seminara minlərlə izləyici qatılıb.
Şərh